top of page

Elindítaná új otthonának vásárlását az Otthon Start hitel segítségével?
Szegeden és környékén tapasztalt, szakértő ügyvédként támogatást nyújtok az adásvételi szerződés teljes folyamatában, hogy jogilag biztonságosan és gördülékenyen valósuljon meg az ingatlanvásárlás.

 

Miért válassza irodánkat az Otthon Start hitelhez kapcsolódó ingatlan adásvétel során?


Szakértelem Otthon Start hitel ügyekben
A hitel speciális feltételeit és szerződéskötési szabályokat pontosan ismerem, így garantáltan nem marad ki semmi a jogi dokumentációból.

Elsőbbségi ügyintézés, helyszíni kiszállás
Sürgős vagy bonyolult ügynél rugalmasan segítek, akár otthonában vagy a kiválasztott ingatlanon is személyesen konzultálva, Csongrád vármegyében.

Átlátható, közérthető tájékoztatás
Lépésről lépésre elmagyarázom az adásvételi folyamatot, ügyfélbarát kommunikációval és folyamatos információval az összes jogi lehetőségről.

Hogyan segítek Önnek?

 

  • Hitelfelvételhez igazított, minden előírást teljesítő adásvételi szerződés elkészítése

  • Kapcsolattartás a bankkal, közreműködés a hitelbírálat és folyósítás során

  • Teljes körű jogi képviselet: előzetes tanácsadás, szerződéskötés, okiratszerkesztés, szükség esetén helyszíni kiszállás.

Lépjen velünk kapcsolatba!


Ne kockáztassa ingatlana biztonságát — kérjen konzultációt, hogy az Otthon Start hitelhez kötött adásvételi szerződése jogilag is biztos alapokon álljon!

Ügyvédként az Ön érdekeit képviselem az egész folyamat során.
 

Biztonságos Ingatlan Adásvétel
Otthon Start Hitelhez

Gyakori kérdések az Otthon Start hitelről és az adásvételi szerződésről

 

Hogyan zajlik a szerződéskötés hitelfelvétel esetén?
A szerződéskötés folyamata annyiban különbözik a hitelfelvétel nélküli adásvételekhez képest, hogy a szerződés elkészítéséhez szükségünk van a hitelt folyósító pénzintézeti úgynevezett adásvételi tájékoztatójára, amely tartalmazza azon előírásokat, amelyeket a pénzintézet megkövetel a szerződéssel szemben. Ezt a dokumentumot a hitel ügyintézőtől tudják elkérni.

 

Milyen iratok szükségesek?
A leggyakrabban szükséges iratok: Személyi igazolvány, lakcímkártya, adóazonosító jel, a pénzintézet adásvételi tájékoztatója, energetikai tanúsítvány.

 

Mik a leggyakoribb buktatók, amelyeket egy tapasztalt ügyvéd segítségével elkerülhet?


Az egyik leggyakoribb buktató a fizetési ütemezés nem megfelelő meghatározása a szerződésben, melyhez természetesen már az eladóval történő előzetes megegyezés folyamata során is tudunk segítséget nyújtani. Ugyancsak probléma tud lenni a nem megfelelő önerő meghatározása illetőleg a fizetés módjának nem megfelelő megválasztása.
 

bottom of page